Навчання для команди продажів дистриб'юторів
Ваша компанія - дистриб'ютор професійної косметики для волосся, обличчя та тіла відомих брендів? Ви займаєтеся постачанням перукарень, салонів краси, приватних майстрів та колористів якісною продукцією, що відповідає провідним світовим стандартам. Ви пропрацювали комфортні умови співпраці та гнучку систему знижок, підтримуєте конкурентні ціни та широкий вибір продукції?
Навіть якщо ви проводите майстер-класи, запрошуєте провідних світових технологів, не факт, що ваші продавці розуміють, що вони продають і як об'єктивно, але доступно розповісти про сильні сторони ваших продуктів покупцям.
Швидше за все це завчені тексти з брошур, без розуміння як ця хімія влаштована і як взаємодіятиме на практиці.
Тільки знання косметичної хімії та підвищення експертизи команди продажів дозволить Вам збільшити кількість нових та лояльних клієнтів
Косметична хімія – інструмент просування косметичних засобів бренда.
Академія косметичної хімії Жанни Нікітіної пропонує системний підхід до створення конкурентних переваг бренду на основі професійного розбору хімічних інгредієнтів та механізмів дії косметичних засобів. Всі косметичні засоби, які присутні на ринку, відрізняються лише складниками та глибиною їх проникнення до внутрішніх структур волосся. І від того, як бренд розповідає про складники та результат дії, залежить його сприйняття Майстром (Клієнтом) і мотивація до покупки.
Програма (онлайн або офлайн формати) складається з курсів для:
- Майстрів (клієнтів бренда) – навчальну програму буде створено з використанням складу косметичних засобів бренду (в якості робочих кейсів) і навчання майстрів буде проходити саме на них (до 12 засобів).
Онлайн: 5 занять, по 2 години, 1 раз на тиждень (періодичність проведення можна обговорити додатково)
Оффлайн: 2 дні на території бренду (с 10.00 до 18.00)
- Менеджерів з продажу косметичних засобів – косметична хімія, маркетинг, техніки продажу, типологія клієнтів.
Онлайн: 8 занять, по 2 години, 1 раз на тиждень (періодичність проведення можна обговорити додатково)
Оффлайн: 2 дні на території бренду (с 10.00 до 18.00)
- Технологів бренду – поглиблений курс косметичної хімії з механізмами дії хімічних інгредієнтів, основ трихології, маркетингу та техніків продажу, створення презентацій для програм та засобів бренду.
Онлайн: 16 занять, по 2 години, 2 рази на тиждень
Оффлайн: 4 дні на території бренду (с 10.00 до 18.00)
Переваги: побудова єдиного інформаційного поля Майстер (Клієнт) – Технолог – Менеджер з продажів, яке спрямоване на створення у Клієнта єдиного образу бренда як ефективного інструмента для його роботи, відбудова від конкурентів та підвищення лояльності.
Навчальні програми та більш детальний опис надаємо після попередніх узгоджень співробітництва. При необхідності можливе їх корегування під запит бренду.
Зміст курсів за посиланням на сайті Академії
У БЛОЗІ НА ТЕМУ:
РОЗВИТОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ КОСМЕТИЧНОГО РИНКУ В УКРАЇНІ
https://jnacademy.com.ua/blog/281-cosmetic-market-in-ukraine
ЯК ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ЗМІНЮЄТЬСЯ В ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ФОРМАТАХ
https://jnacademy.com.ua/blog/212-online-and-offline-format
ХІМІЯ КРАСИ В ПЕРУКАРНІ ТА КОСМЕТОЛОГІЇ
https://jnacademy.com.ua/blog/227-chemistry-of-beauty-in-hairdressing